DAHA İYİ BİR DÜNYA İÇİN PROJESİ-ÖĞRENCİLERİN YETİŞTİRDİKLERİ BİTKİLER(NİHAİ ÜRÜN)

DAHA İYİ BİR DÜNYA İÇİN PROJESİ-ÖĞRENCİLERİN YETİŞTİRDİKLERİ BİTKİLER(NİHAİ ÜRÜN)

Okulumuz 3/G sınıfı öğretmeni Nuray NASAY ve öğrencileri, Türkiye'nin farklı şehirlerinden ve İtalya'dan öğrencilerle birlikte yürüttükleri "Daha İyi Bir Dünya İçin" projesini tamamladılar.

27.05.2021 421

Öğrencilerimiz bu projede; küresel ısınma, su kirliliği, savaşlar, nesli tükenen hayvanlar, çevre kirliliği, sevgi, yardımlaşma gibi konular temel olmak üzere birçok konuya ilginç bakış açısı ile dikkat çekip insanlığı daha iyi bir dünya için harekete geçirmeyi hedeflediler. Daha iyi ve yaşanabilir bir dünya için, öğrencilerimiz proje boyunca bitki yetiştirdiler.  Projemizin nihai ürünü olan ve süreç boyunca devam eden bitki yetiştirmeyi öğrenciler 3 aşamada ele aldılar:

•1.Aşama- Çimlendirme

•2. Aşama Filizlenme

•3. Aşama Toprakla Buluşma

     Öğrencilerimiz her aşamada yaptıkları çalışmaları ve gözlemlerini  fotoğraflayıp, videolarını çektiler. Filizlendirme çalışmalarında bitki gelişim tablolarını doldurdular. Öğretmenler, öğrencilerin bu 3 aşamadaki çalışmalarını Book Creator web2 aracıyla e-kitap haline getirdiler.

     Süreç boyunca öğrenciler; bir bitkinin yaşam döngüsüne ait gözlem sonuçlarını sunma, insan yaşamı açısından bitki ve hayvanların önemini kavrama, meyve ve sebzelerin yetişme koşullarını araştırma, doğa ve çevreyi koruma konusunda sorumluluk alma hedef kazanımlarına ulaştılar.

 

27-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-202127-05-2021
27-05-202127-05-2021